RENKLERİYLE, KOKULARIYLA, GÖRÜNTÜLERİYLE İNSANIN YÜZÜNDE TEBESSÜM OLUŞTURAN HER GÜZELLİKTE VE RENKTE
BİRBİRİNDEN FARKLI ÇİÇEKLER ÇİÇEK SEPETİ.com da

23 Kasım 2009 Pazartesi

ÖĞRETMENLERİMİZ

Öğretmenlerimiz yaşadığımız toplumda, bizlerin yetişmesinde öncülük yapan, bizleri eğiten ve topluma hazırlayan önemli kişilerdir.

Şair KANS, bakın ne güzel anlatmış çiçeklere benzettiği öğrencilerine olan düşkünlüğünü, sanırım bu kadar güzel bir dilde, bu kadar güzel bir benzetmeyle anlatılabilirdi konusu öğrenci olan bir şiir...

DÜNYANIN BÜTÜN ÇİÇEKLERİ

Dünyanın bütün çiçeklerini getirin bana
Dünyanın bütün çiçeklerini diyorum
Ben mezarsız yaşamayı diliyorum,
Ölmemek istiyorum, yaşamak istiyorum,
Yetiştirdiğim bahçe yarıda kalmasın,
Tarumar olmasın istiyorum, perişan olmasın,
Beni bilse bilse çiçekler bilir dostlarım,
Niçin yaşadığımı ben onlara söyledim,
Çiçeklerde açar benim gizli arzularım.

Ceyhun Atuf KANS

ÖZLÜ SÖZLER

*Öğretmen, geçmişin öğreticisi, geleceğin kurucusudur.

*Dünyada her şeye kıymet biçilebilir ama öğretmenin eserine kıymet biçilemez.(socrates)

*Toplumların uygarlık düzeyi öğretmene verdiği değerle ölçülür.

0 yorum:

Yorum Gönder

Gül bahçe

Gül bahçe
Konya / Mevlana da gül bahçe adı verilen bu güzel mekanın insana huzur veren bir yanı vardır. Renkli güllerle çevrilmiş olan gül bahçede, gül bahçe adı verilen restaurantta, çiçeklerle süslü manzara eşliğinde yemek yemenin keyfi bir başkadır.